خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی گفت: با اقدام انقلابی مردم فلسطین بویژه نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی ترس و وحشت را بر پیکره رژیم منحوس صهیونیستی انداختند.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۹۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

روز جهانی قدس روز مخالفت امت اسلامی با ظلم است/طوفان الاقصی یک عملیات غافلگیرانه و غرورآفرین بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در جمع مردم شریف شهرستان کردکوی در راهپیمایی غرورآفرین روز جهانی قدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در برابر رژیم منحوس صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز مخالفت امت اسلامی با ظلم است، افزود: روز قدس یادگار شخصیتی جهانی است كه روح بلندش در جای جای قلب ها و جان های آگاه و بیدار جهان اسلام و حق طلبان جهان اثر معنوی و استقامت خود را گذاشته و روز به روز بر اثرگذاری آن افزوده می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: با اقدام انقلابی مردم فلسطین بویژه نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی ترس و وحشت را بر پیکره رژیم منحوس صهیونیستی انداختند.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ طوفان الاقصی یک عملیات غافلگیرانه و غرورآفرین بوده است.

حجت الاسلام ایمانی با تاکید بر اینکه آمریکا نخستین حامی صهیونیست های جنایتکار برای مبارزه با نیروهای حماس به میدان آمد، گفت: نابودی نیروهای مقاومت حماس و آزادی اسرای اسرائیلی دو هدف مهم اسرائیل و آمریکا بوده که با رشادت و مجاهدت رزمندگان شجاع حماس به بن بست خوردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی تاکید کرد: تمامی مومنین و آزادگان عالم باید در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار