خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان و شورای تشکل های انقلابی فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قدس و خلق حماسه ماندگار بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۲۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان و شورای تشکل های انقلابی فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، را با هم مطالعه کنیم...

 

مقام معظم رهبری فرمودند:

«روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.»

می آییم پرشورتر از همیشه...

امسال یقینا مسأله فلسطین برای جهانیان تفسیری دیگر خواهد داشت و برای راهپیمایی روز قدس این تمام دنیا خواهد بود که به میدان می آید.

صدای گریه کودکان،  ضجه های زنان، اشک های پهن شده در صورت مردان، نیازی به آشکارساختن ندارد چرا که اظهر من الشمس است ... و ایران اسلامی قطعا با قوت بیشتری پرشورتر از همیشه به میدان خواهد آمد.

استکبار جهانی نیز با اقدام ددمنشانه و وحشیانه خود در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در سوریه ضمن اثبات بطلان خود و ربودن خواب از چشم غفلت زدگان، مردم ایران اسلامی را در پاسداشت ارزش ها و دفاع از مظلوم تا به اهتزاز درآوردن پرچم حق علیه باطل مصمم تر و متحدتر ساخت .

بی گمان امسال حضور امت اسلامی خصوصا یکایک مردم ایران عزیز در راهپیمایی روز قدس معنای دیگری خواهد شد .

شورای تشکل های انقلابی فرهنگیان استان ضمن حضور مجاهدانه از عموم ملت و آحاد جامعه و بویژه از مردم با بصیرت استان چهارمحال و بختیاری خصوصا جامعه شریف فرهنگیان و دانش آموزان عزیز استان دعوت به عمل می آورد تا بار دیگر حماسه ای ماندگار بسازند و پرچم پر افتخار جبهه حق علیه باطل را به اهتزاز درآورند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

 

 شورای تشکل های انقلابی فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار