سردار زهرایی تأکید کرد:

آمادگی بسیج سازندگی برای انجام کارهای سخت در کنار دولت

مسئول بسیج سازندگی کشور، احداث راه دسترسی مناسب را از مهمترین نیازهای جامعه عشایری برای رساندن محصولات دامداری و کشاورزی عشایر به بازار فروش عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۰۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد زهرایی در سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح های بسیج سازندگی و خدمت رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی، بر ضرورت هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور تاکید کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کارهای سخت در کنار دولت حضور قوی و مستمری دارد.

وی تاکید کرد: امید می‌رود با تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای احداث و اجرای طرح‌های مهم در مناطق محروم از سوی دولت، نهادهای انقلابی و بسیج سازندگی و با همکاری گروه‌های جهادی بخشی از نیازهای مردم این مناطق برطرف شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاهی مسیر طولانی احداث شود گفت: جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

زهرایی اضافه کرد: مردم عشایر این منطقه رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد.

وی یادآور شد: در هر منطقه ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد امنیت ایران اسلامی تضمین است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر سرمایه‌گذاری است.

زهرایی اظهار داشت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبودها و کاستی‌ها مردم در مناطق محروم گام بردارد.

گفتنی است؛ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین کشور، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی ازمسئولین در سفر جهادی به منطقه صعب العبور دهدلی حضور داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آنها تصمیم گیری کردند.

به گزارش بسیج، اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، لایروبی ۲ رشته قنات در منطقه عشایری دهدلی، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، همچنین آیین کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویان از برنامه های این سفر جهادی در منطقه صعب العبور عشایری بود که به مناسبت دهه بسیج سازندگی(12 تا 21 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار