خبرهای داغ:
مجمع جهادگران فارس در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس از گروه‌های جهادی و مردم متدین و بصیر ایران اسلامی جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۸۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مجمع جهادگران فارس در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه ای از گروه‌های جهادی و مردم متدین و بصیر ایران اسلامی جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ (توبه/۱۲۰)

در آستانه‌ی روز قدسیم؛ روز قدس بسیار مهم است. صرفاً این نیست که ما از یک ملّت مظلومی که از میهن خود و از خانه‌ِی خود رانده شده داریم دفاع میکنیم؛ ما در واقع داریم با این کارمان با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه میکنیم. امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین.
(بیانات در دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها ۱۳۹۶/۰۳/۳۱)

«روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام جلب کرده است.
عملکرد بد برخی دولت‌های اسلامی در موضوع فلسطین و رابطه گرفتن با اسرائیل، مقاومت و فداکاری‌های بزرگ فلسطینیان، به اوج رسیدن رذالت‌ها و ظلم‌های رژیم غاصب صهیونیستی و به نهایت رسیدن حمایت‌های آمریکا و اروپا از این رژیم ظالم همه نشانه هایی بر پایان حیات این غده سرطانی در جهان است.
ملت مسلمان ایران، آزادی بیت‌المقدس را نقطه هدف حرکت تمدن ساز خویش قرار داده و بر برکات حضور حماسی خویش در روز قدس جهت حمایت از آرمان فلسطین، این مقتدر مظلوم، تا محو کامل رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار چشم دوخته است.
مجمع جهادگران فارس ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از حقوق ملت مظلوم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را در سرزمین فلسطین و خصوصا غزه مقتدر شدیدا محکوم کرده و اعلام می‌دارد که از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهد کرد و از کلیه گروه‌های جهادی و جهادگران خدوم و آحاد ملت انقلابی و متدین جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت بعمل می‌آورد.

«الهدف واضح و محدّد و دقیق: ازالة اسرائیل من الوجود»
مجمع جهادگران فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها