خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حاجی نجفی گفت: بازدارندگی اسرائیل توسط جبهه مقاومت از بین رفته است و جبهه مقاومت با تسلیحات فراوان موشکی، پهپاد و.. دست در دست یکدیگر رو به پیش دارند.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۲۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

روز قدس روز توجه به قبله اول مسلمین است/امروز وظیفه همه ما امید آفرینی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی نجفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا به مناسبت روز قدس در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت:روز قدس روز توجه به قبله اول مسلمین است.
حاجی نجفی همچنین اظهار کرد: مردم فلسطین در مقابل همه سختی ها و خباثت ها، مقاومت و ایستادگی دارند و این تنها راه نجات و رهایی است.

حاجی نجفی با بیان اینکه امروز اتفاق عمل در اختیار مقاومت است،افزود: بازدارندگی اسرائیل توسط جبهه مقاومت از بین رفته است و جبهه مقاومت با تسلیحات فراوان موشکی، پهپاد و.. دست در دست یکدیگر رو به پیش دارند.

وی افزود: امروز نظم جهانی جدید منهای آمریکا در حال شکل گیری است، آنها تلاش می کنند شکل نگیرد اما سنت های الهی بر آنها پیروز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی مردم پایه سپاه نینوا با بیان اینکه در این شرایط جدید و در پیچ تاریخی جهان همه ما مسئولیت داریم، گفت: باید امید آفرینی کنیم، نباید دل مردم را خالی کنیم، ترس و نامیدی را از خود و دیگران دور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار