خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۲۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کامران قدس، رئیس دانشگاه در پیامی ضمن محکوم نمودن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

روز قدس، روز حیات اسلام است.
امام خمینی (ره)

روز قدس یادگاری جاودان از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است. این روز نه تنها برای ملت ایران بلکه برای هر انسان آزاده ای روز دفاع از حقوق ملت ستمدیده‌ای است که غاصبان و زورگویان می خواهند صدای به ‌حق آنان را درسینه خفه کنند.

رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی با حمایت مستکبران به ویژه آمریکا، نقشه شومی در منطقه پیاده کردند که ماحصل آن تشدید تروریسم و جنگ های فرقه ای و مذهبی بوده است، این رژیم آپارتاید با زیر پاگذاشتن تمامی اصول حقوق بین الملل و مرزهای انسانی و حقوق بشری از جمله در نابودی و تخریب بیمارستان شفا و جنایات وحشیانه در آن و با سرپوش گذاشتن بر آنها حاشیه امنی ایجاد کند، اما روز جهانی قدس، ابتکاری بی نظیر برای برهم زدن تداوم زورگویی و فریبکاری دولت های مرتجعی است که امروز هم پیمان رژیم صهیونیستی شده اند.

همچنین اقدام ذلیلانه و زبونانه رژیم شرور و جنایتکار صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه در روز شهادت امیرالمؤمنین حیدر کرار – علیه السلام – که به شهادت مستشاران سرافراز کشورمان انجامید، بیش از آن که برای این رژیم رو به سقوط، امتیازبخش باشد، مایه ننگ و رسوایی این مفسدان است.

مطمئناً جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان متشکل از اساتید، کارکنان و دانشجویان معزز ضمن محکومیت این اقدام رژیم صهیونیستی، همچون سالیان گذشته در حمایت از آرمان قدس شریف و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، حضوری چشمگیر و پرشور در راهپیمایی های روز جهانی قدس که در سراسر کشور برگزار می شود خواهند داشت.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان از عموم استادان، دانشجویان و کارکنان عزیز دانشگاه دعوت می کنم برای پشتیبانی از حقوق تاریخی ملت فلسطین و کرامت انسانی آنها و همچنین افشای نقشه‌‏های شوم رژیم صهیونیستی و همپیمانان مرتجع آن در منطقه، در راهپیمایی روز جهانی قدس، بطور گسترده حضور و مشارکت داشته باشند تا پیام ملت ایران در دفاع از ملت مسلمان فلسطین در منطقه و جهان طنین انداز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها