خبرهای داغ:
اعضای هیئت فاطمیون حوزه مقاومت شهید فهمیده میامی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۱۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، در متن این بیانیه آمده است؛
سلام بر قدس شریف
سلام بر غزه و کودکانش
سلام بر فلسطین و خون‌های به ناحق ریخته‌اش
امروز روز نبرد حق علیه باطل است؛ امروز رژیم جعلی اسرائیل فرعون زمان است؛ نماد افساد فی الارض و عامل ریختن خون بی‌گناهان.
امروز رژیم اشغالگر غاصب اسرائیل با نقص قواعد به حقوق بین الملل و با استفاده از بمب‌های فسفری و دیگر تسلیحات ممنوعه و با هدف نسل کشی به قتل و کشتار وحشیانه مردمان مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان معصوم پرداخته است. کشتار امدادگران، کادر درمان، خبرنگاران، بمباران بیمارستان‌ها، نبود غذا و دارو و شیوع بیماری‌ها همه بخش دیگری از این جنایات هولناک است.
بی‌شک اعمال وقیحانه ی این رژیم منحوس و منفور، نتیجه ی سکوت مراجع بین المللی و حمایت بی‌شرمانه دولتهای ضد حقوق بشر همچون آمریکا و حامیان وی است که اگر این نسل کشی‌ها از طرف جامعه بین الملل مورد حمله و واکنش مواجه نشود چه بسا که آنها در دیگر کشورها نیز اعمال ضد بشری خود را تکرار نمایند.
لذا ما اعضای هیئت فاطمیون حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و تمام دانش آموزان شهرستان میامی اعمال وحشیانه و ضد انسانی این رژیم غاصب را محکوم کرده و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خویش را از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام می کنیم و از همه ی کسانی که صدای مظلومیت زنان و کودکان بی‌گناه غزه را می‌شنوند می‌خواهیم که در این راهپیمایی حضور یابند تا بدین وسیله انزجار و برائت خود را نسبت به اعمال وحشیانه این رژیم غاصب و خونخوار اعلام کنیم و از خداوند رحمان خواستاریم که در ظهور و فرج مولا و آقایمان امام زمان عجل الله فی فرجه الشریف، منجی عالم بشریت، تعجیل فرمایند تا با آمدنش بساط ظلم و فساد را برچینند و انتقام تمام خون‌های به ناحق ریخته را از این فرعونیان زمان بگیرند.
و در پایان، ندبه وار زمزمه می‌کنیم:
أین المعد لقطع دابر الظلمه
أین قاصم شوکت المعتدین
أین معز الاولیا و مذل الاعداء
این الطالب بدم المقتول بکربلا
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

ارسال نظرات
پر بیننده ها