خبرهای داغ:
جامعه کار و تولید استان سمنان از آحاد مردم خواست تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام و انزجار خود را از بانیان و قاتلان شهیدان مستشار در سوریه اعلام کنند.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۱۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جامعه کار و تولید استان سمنان ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت 7مستشار ایرانی در سوریه ، از آحاد مردم به ویژه کارگران فرهیخته استان سمنان خواست تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام و انزجار خود را از بانیان وقاتلان شهیدان مستشار در سوریه را اعلام کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله قدس، روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی و عامل اصلی فتنه انگیزی در منطقه، نماد صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست‌های خباثت آلود صهیونیسم جهانی در به فراموشی سپرده شدن مساله فلسطین و تامین امنیت رژیم جعلی، کودک کش و غاصب قدس شریف است.
دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان است؛ حرکتی که با زمان شناسی، ژرف اندیشی و آینده نگری پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.
البته امسال رژیم خبیث اسرائیل با حمله به ساختمان کنسولگریِ ایران در دمشق، تعدادی از فرزندان غیورایران اسلامی را به شهادت رساند که خشم وانزجار مردم دنیا را از این رژیم جعلی چندین برابر کرد.
جامعه کار و تولید استان سمنان ضمن تبریک وتسلیت به مناسبت شهادت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاج‌رحیمی و شهید امان‌اللهی،شهید صداقت ، شهید روزبهانی، شهید جلالتی و شهید آقابابایی ازهمه مردم عزیز به ویژه کارگران استان سمنان دعوت می کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ، خشم خود را از این حرکت سخیف رژیم زبون اعلام کنند و مجددا همبستگی خود با مردم فلسطین و کودکان مظلوم غزه را به جهانیان نشان دهند.
جامعه کار و تولید استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها