خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه دشمن شناسی مهم ترین ویژگی شخصیت امام خمینی(ره) بود، گفت: صبر و مقاومت مردم فلسطین جنایات اسرائیل را در دنیا آشکار کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۰۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در گفت و گو با خبرنگاران یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیت امام خمینی(ره) را دشمن شناسی عنوان کرد و گفت: ایشان دشمنان دین و اسلام را به خوبی می شناخت و با بصیرت ، اسرائیل را محور همه شرارت ها و به عنوان یک غده سرطانی در جهان اسلام می دانست.
وی افزود: در قرآن نیز شدیدترین دشمن اسلام قوم یهود معرفی شده است، به همین دلیل می توان گفت روز قدس و نام گذاری این روز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در واقع شاهکار امام خمینی(ره) بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه جهان استکبار به ویژه کشور های آمریکا، انگلستان و فرانسه در صدد کمک به اسرائیل بودند تا نام فلسطین را در جهان اسلام محو کنند، ابراز داشت: با تدبیر مدبرانه امام خمینی(ره) و با نام گذاری روز قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین اکنون به مسئله به مهم جهان تبدیل شده است و رژیم منحوس اسرائیل به انزوا کشیده شد.
وی با اشاره به اینکه حادثه ای که در روز های گذشته اتفاق افتاد کام ملت ایران را تلخ کرده است، افزود: اینکه دشمن مرز های ایران را هدف بگیرد، بعید نیست چون دشمنان از جهات مختلفی ضربه خورده است.
حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: اسرائیل از سمت یمن، سوریه، حزب الله لبنان و از سویی دیگر نوار غزه مورد حمله قرار گرفته و این در حالی است که فلسطین نه یک ملت است نه یک دولت بلکه یک گروه مقاومت هست و اسرائیل نیز از داخل نیز به شدت تحت فشار قرار دارد و سردرگم شده و در چهار سال گذشته تا کنون چهار دولت عوض کرده است و اعتراضات مدنی در آن زیاد شده است.
وی با اشاره به اینکه اسرائیل تلفات خود را در اخبار سانسور می کند، تصریح کرد: بیش از هزار تجهیزات نظامی که مهم ترین آن تانک مرکاوا است از دست داده است.
وی با بیان اینکه افکار عمومی دنیا علیه اسرائیل شده است، گفت: در شهرهای مختلف روزانه هزاران نفر در حال تظاهرات و محکومیت جنایات صهیونیست است.
دیباجی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که ایران را درگیر جنگ کند و مهم ترین علت آن کاهش اثرات منفی آتش بس غزه است، یادآور شد: دیگر دلیل آن طرف حساب بودن با یک کشور قوی و ابرقدرتی مثل ایران است.
او گفت: به تعبیر شهید سلیمانی ایران یک قرارگاه است و مهم ترین رسالت ما تدبیر کردن است و نباید درگیر جنگ شود و ملت ایران نیز باید خشم انقلابی خود را حفظ کنند و در وقت مناسب پاسخ کوبنده ای به جنایات این رژیم اشغالگر و خون شهدایی که ریخته شد، می دهیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: دنیا باید آمادگی لازم برای ظهور امام زمان(عج) را پیدا کند و مردم غزه نقش موثری برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) ایفا کردند مردم غزه و فلسطین با صبر و مقاومت خود توانستند دنیا را از خواب غفلت بیدار کنند و به همه نشان دادند که چگونه استکبار جهانی در سایه الفاظی مثل حقوق بشر و سازمان ملل به دنبال پیشبرد اهداف خصمانه و منافع خود هستند.
وی تصریح کرد: ده ها هزار کودک و زن در حملات و جنایات اسرائیل شهید می شوند و این جنایات اکنون بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی افزود: مردم ایران نیز در آخرین جمعه ماه رمضان باید با وضو و نیت خالصانه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها