خبرهای داغ:
سردار مهدوی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۷۰ کارخانه و کارگاه خراسان جنوبی که تعطیل و نیمه تعطیل بودند با همکاری سپاه استان و مجموعه ها و سازمان‌های مربوطه به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۰۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان در جمع کارکنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام، گفت: به لطف خداوند در سال گذشته پیشرفت‌های خوب و چشمگیری در استان به ویژه در مجموعه سپاه انصارالرضا علیه‌السلام داشتیم.

وی با بیان اینکه، فعالیت در جهت پیشبرندگی نظام و کشور از سپاه بیشتر انتظار می‌رود، گفت: بایستی با تلاش شبانه روزی کارکنان سپاه ضمن تحقق این مهم؛ به منویات رهبر معظم انقلاب به طور کامل جامه عمل بپوشانیم.

سردار مهدوی اظهار داشت: به لطف خدا سپاه و سایر مجموعه‌های استان بر مدار سیاست کلی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال بیان فرمودند، حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: در سال گذشته بیش از ۳۷۰ کارخانه و کارگاه خراسان جنوبی که تعطیل و نیمه تعطیل بودند به حول و قوه الهی با همکاری سپاه استان با نهادهای مربوطه به چرخه تولید بازگشتند.

سردار مهدوی بیان کرد: یکی از اقدامات سپاه در سطح جامعه، امیدآفرینی بین عموم مردم می‌باشد و در این راستا توانسته اثرات مثبتی در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جامعه و استان داشته باشد.

 

فرمول اقتصاد مردم پایه راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادیِ کشور است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) بیان کرد: حرکت اقتصادی در جامعه رو به جلو، پویا و پیشرونده است و ما به عنوان سرباز انقلاب اسلامی در ادامه این حرکت، پیشرو و ادامه دهنده هستیم.

وی، بر مردمی سازی اقتصاد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره کرد و گفت: بنده سال‌ها پیش بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی تحقیق و فعالیت کردم و متوجه شدیم که ۹۹درصد مشکلات امروز کشور ما با این فرمول حل می‌شود و در دل نسخه‌های اقتصاد مقاومتی به اقتصاد مردم پایه می‌رسیم.

سردار مهدوی ادامه داد: فرمول اقتصاد مردم پایه هنوز به درستی در جامعه ما نهادینه نشده، بعضا کار‌ها به کندی پیش می‌رود که نیاز به تلاش دارد و ما باید در این زمینه با همفکری هم، پیشرو باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) عنوان کرد: در راستای تحقق این‌مهم باید هیئت‌های اندیشه ورز بسیج برای بیان پیشنهاد و اندیشه جدید و راهکار نو را تشکیل دهیم.

سردار مهدوی با بیان اینکه در سال گذشته اتفاقات خوبی در عرصه فرهنگی، اقتصادی در استان شاهد بودیم، گفت: لازم است برای حل مشکلات، تخلفات و مقابله با هجمه‌های دشمن و معاندان با همفکری، اتحاد و هم‌افزایی و ید واحد، بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها