خبرهای داغ:
تبریز- فرماندار تبریز با اشاره به ترک تحصیل دانش آموزان در برخی مناطق تبریز گفت: تبریز از نظر فضای آموزشی فقیرترین شهر آذربایجان شرقی است.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۶۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یونس فاتح در نشست صمیمی خود با خبرنگاران، افزود: به این مشکل توجه نشده و در نتیجه همین کم توجهی‌ها در شهرک اندیشه تبریز بیش از ۵۰۰ دانش آموز به علت کمبود فضای آموزشی ترک تحصیل کرذند.

وی خبر داد: با ورود خییران مدرسه ساز این مشکل برای سال آینده تحصیلی رفع شده و این دانش آموزان از سال آینده ادامه تحصیل خواهند داد.

فاتح در ادامه ترافیک را از دیگر معضلات کنونی تبریز عنوان و بیان کرد: ۱۴ طرح با ماهیت ترافیکی در تبریز در دست اجراست که شهرداری تبریز قول داده تا طرح‌های تاثیرگذار در رفع ترافیک این شهر را در اواخر بهار یا اوایل تابستان به مرحله بهره‌برداری برساند.

وی ادامه داد: وجود مطب‌های پزشکی در مرکز شهر نیز از دیگر از عوامل ایجاد ترافیک است که تاکنون فکری برای حل این مشکل نشده است.

فاتج تنش آبی را از دیگر مشکلات کلان شهر تبریز دانست و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برخی چاه‌های آب در شمال تبریز خالی هستند اما در جنوب وضعیت برعکس است که با تکمیل این حلقه مشکل افت فشار و قطعی آب در تبریز برطرف می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار