خبرهای داغ:
سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در بیانیه ای با دعوت از آحاد مردم ولایتمدار استان سمنان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در سوریه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۲۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در بیانیه ای با دعوت از آحاد مردم ولایتمدار استان سمنان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در سوریه را محکوم کرد.
در متن این بیانیه آمده است؛
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت هنر مردان خداست، کسانی که عمری در گمنامی در راه خدا جهاد کردند تا پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران سرافراز و برقرار بماند و پاداش این مجاهدت ها را در ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت حضرت علی(ع) با ردای سرخ شهادت بر قامت سبزشان آراسته شد.
آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی
در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر در عملیات بزرگ طوفان الاقصی مقابل مقاومت فلسطین ، ایستادگی مردم مظلوم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی بار دیگر در اقدامی تروریستی و مذبوحانه با حمله به سفارت ایران در سوریه جنایتی دیگر رقم زد.
شهادت سرداران رشید مدافع حرم، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی و جمعی از همرزمان ایشان در این عملیات تروریستی به دست رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی گواهی بر حقیقت پیروزی خون بر شمشیر است.
رژیم گرگ صفت صهیونیستی که از سر درماندگی در جنگ مستقیم با محور مقاومت به این جنایت تروریستی دست زده است، امروز از منفورترین جنایتکاران در جهان است و نظام استکبار می‌داند که با این اقدامات رذیلانه هرگز نخواهد توانست در اراده‌های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت‌های مسلمان تربیت شده اند، خللی پدید آورد.
نسل جدید فلسطین دریافته است باید سلاح های خود را تنها به سوی دشمن صهیونیستی هدف گیری کند و صف استوار پویندگان راه جهاد و شهادت در ایران و سراسر جبهه مقاومت اسلامی، بنیانی مرصوص است که تداوم مسیر نورانی این شهدای والامقام و دیگر شهدای اسلام آزادی قدس شریف را رقم خواهد زد و در آینده ای نزدیک، به دست پرتوان رزمندگان محور مقاومت پاسخی سخت و دردناک در انتظار این جنایتکاران خواهد بود.
سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهدان نستوه به ملت شریف ایران و خانواده معظم این شهدای والامقام اعلام می دارد راه این شهیدان ادامه خواهد داشت و بی شک سرنوشت اشغالگران قدس فرجامی جز شکست و نابودی نیست.
بدون تردید مردم آزادیخواه جهان و ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار استان سمنان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین با آرمان های امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمانی دوباره خواهندکرد.
روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها