خبرهای داغ:

اساتید دانشگاه شهرکرد خواستار انتقام غیرتمندانه از رژیم صهیونیستی شدند

اساتید بسیجی دانشگاه شهرکرد با صدور بیانیه، حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۴۲
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ  (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹)

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

رژیم جعلی تا بن دندان مسلح صهیونیستی که مورد حمایت های بی دریغ تسلیحاتی و سیاسی کشورهای غربی به ویژه آمریکا قرار دارد پس از قریب به شش ماه حمله به مردم بی پناه غزه و قتل و عام مردم بی گناه و انهدام زیر ساخت هایی از قبیل مدارس، بیمارستان ها، ادارات و.. امروز به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله موشکی کرد تا به دنیا نشان دهد صهیونیست های بی ریشه و بی اصالت به هیچ حد و مرز و قواعد بین المللی پایبند نیستند.

اشغالگران به خوبی می دانند که طبق کنوانسیون وین مراکز دیپلماتیک از هر گونه تجاوز باید مصون باقی بمانند؛ لیکن ماهیت و خوی تجاوزگرانه رژیم سربار، سرطانی، اشغالگر و بی هویت صهیونیستی به گونه ای است که صرفا با اشغال، قتل و عام و ایجاد هرج و مرج در سطح بین المللی به حیات ننگین و رو به پایان خود ادامه می دهد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد ضمن تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان و افسران شجاع، مومن، انقلابی و ولایتمدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم می نماید و مطالبه جدی انتقام غیرتمندانه و متناسب با این نقض آشکار حقوق جمهوری اسلامی ایران را دارد و  البته در راستای این مطالبه انتقام از رژیم اشغالگر صهیونیستی، مطیع بی چون و چرای فرامین مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و اقدامات فرماندهان شجاع و توانمند نظامی کشور خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار