خبرهای داغ:
سرهنگ کمیلی گفت: خانواده‌های شهدا روحیه ایثارگری را در جامعه ارتقا می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۸۷۰۷
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

گلستان دانشگاه استقامت ایران/ایثار «شهید ترمیمی» با شهادت مشق شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ کمیلی مسئول انجمن راویان دفاع مقدس استان در هفتمین سالگرد شهادت دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان «یدالله ترمیمی» که عصر امروز در گلزار شهدای امامزاده عبدالله «ع» شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حضور هر خانواده شهید در محله باعث آرامش و تسکین خاطر می‌شود شهید باران رحمت اللهی است که بر دلهای خشک حیات دوباره می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ستون‌های مستحکم عزت و سربلندی ایران هستند، تصریح کرد: شاید مرگ عزیزمان را روزی به فراموشی بسپاریم اما شهدا ه گز از اذهان ما پاک نمی‌شوند مگر عمار، یاسر و مقداد از ذهنمان پاک می‌شود ما همواره نسبت به شهدا و خانواده‌های شهدا بدهکاریم نشود عکس شهدا را ببینیم و عکس شهدا عمل کنیم.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا سند جاودانگی ما هستند، افزود: خداوند جایگاه ویژه‌ای را برای شهدا درنظر گرفته است خوشا به حال خانواده‌های شهدا که اول اینکه خداوند شما را جزو خانواده شهید قرار داده است دوم اینکه شما این شهدای والامقام را تربیت کردید تا این مسیر را انتخاب کنند و سوم خداوند به شما اجازه شفاعت می‌دهد.

کمیلی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه خط قرمز ماست، افزود: وصیت تمامی شهدا ولایت‌پذیری است مبادا نائب امام زمان که حی و حاضر است را تنها بگذاریم.

مسئول انجمن راویان دفاع مقدس خطاب به شهیدان حاج قاسم سلیمانی و یدالله ترمیمی خاطرنشان کرد: خوشا به حالتان اکنون بی‌بی دوعالم حضرت زینب «س» و مولی الموحدین امام علی «ع» به شما می‌بالد اگر حاج قاسم نبود اکنون شاهد نابودی عراق و سوریه بودیم.

وی بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید و اظهار کرد: روز به روز باید نام و یاد شهدا را در جامعه زنده نگهداریم شهدا در دنیا و آخرت ما را شفاعت می‌کنند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار