خبرهای داغ:
مسابقه نقاشی با عنوان «ایران سربلند» هم‌زمان با 12 فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۱۰
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مریم کاشانی‌فرد، مسؤول برگزاری مسابقه نقاشی «ایران سربلند» در سمنان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این مسابقه نقاشی در 2 بخش «ویژه فرزندان اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان سمنان» و «ویژه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» این استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه نقاشی «ایران سربلند» می‌توانند تا روز سه‌شنبه، چهاردهم فروردین‌ماه امسال آثار خود را به دبیرخانه مسابقه- واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ارسال کنند.

مسؤول برگزاری مسابقه نقاشی «ایران سربلند» در سمنان اظهار کرد: امکان ارسال آثار در 2 اپلیکشن ایتا و شاد برای علاقه‌مندان فراهم بوده و راه ارتباطی در این 2 برنامه نیز شماره 09123314842 خواهد بود.

کاشانی‌فرد بیان کرد: شرکت در این مسابقه برای تمام گروه‌های سنی آزاد است و به برترین‌های این مسابقه در هر 2 بخش، جوایزی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای بانشاط هنری برای کودکان و نوجوانان استان سمنان در رشته‌های مختلف گفت: تلاش می‌شود تا در صورت مطلوب بودن شمار آثار ارسالی، نمایشگاهی از نقاشی‌های فرزندان استان سمنان در روزهای آینده برپا شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها