خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس با حضور در شهرستان نورآباد ضمن شرکت در نشست هم افزایی محرومیت زدایی با مسئولین دستگاه‌های اجرایی، از پروژه‌های اجرا شده توسط گروه‌های جهادی حاضر در مناطق محروم این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۰۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار علی اکبر طحان مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در نشست هم افزایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان نورآباد با سازمان بسیج سازندگی گفت: جهادگران در سرتاسر استان در قالب قرارگاه نوروزی، در عرصه های مختلف اعم از عمرانی، پزشکی، فرهنگی و آموزشی به مناطق محروم اعزام و در حال خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب هستند.

وی افزود: در شهرستان نورآباد و ممسنی نیز تعداد 7 گروه جهادی خواهر و برادر در قرارگاه نوروزی فعالیت دارند.

سرهنگ طحان با اشاره به ظرفیت عظیم گروه های جهادی در محرومیت زدایی گفت: در سال گذشته به همت جهادگران بسیجی و دستگاه های اجرایی پروژه های خوبی در سطح شهرستان به بهره برادری رسیده و با توجه به ضریب محرومیت شهرستان، در سال جدید نیز طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی ویژه شهرستان و روستاهای نورآباد و ممسنی پیش بینی شده است که به یاری خداوند و به همت جهادگران و همکاری دستگاه های دولتی به زودی اجرایی خواهد شد؛ اما روستاهایی که محرومیت بیشتری دارند، باید اولویت بندی شود، یعنی هرچه محرومیت بیشتر اولویت خدمت رسانی بالاتری دارد.

به گزارش بسیج، در ادامه، سرهنگ طحان به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نورآباد و مدیر حرکتهای جهادی بسیج سازندگی از طرح ها اجرا شده توسط جهادگران در مناطق محروم بازدید کردند.

عبدالکریم انصاری فرماندار نورآبادو ممسنی نیز در این بازدیدها با اشاره به روستاها و مناطق کم برخوردار شهرستان اظهار داشت: بسیاری از روستاهای شهرستان هنوز مشکلات آبرسانی دارند، خیلی از خط انتقال آبرسانی شهرستان فرسوده است و نیازمند تعمیر و بازسازی است.

وی با بیان اینکه شهرستان نوراباد در دو حوزه آب و راه (چون بسیاری از راه های روستایی نا ایمن هستند) نیازمند حمایت بسیج سازندگی استان و سپاه است، ادامه داد: امیدواریم تمامی دستگاه های شهرستان آماده هم افزاریی با سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار