خبرهای داغ:

بسیج سازندگی با کار جهادی روشنگر دل و جان مردم است/ افتتاح دو خانه عالم در روستای بهاران و روستای تربر لابیشه

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز، بسیج سازندگی و کار جهادی را در عرصه‌های مختلف امری خداپسندانه و مهم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۹۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز، بسیج سازندگی و کار جهادی را در عرصه های مختلف امری خداپسندانه و مهم خواند و گفت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی با حضور فیزیکی در میدان می توانند مشکلات مردم را رسیدگی و به حداقل ممکن برسانند.

سرهنگ عباس قره خانی، در افتتاحیه خانه عالم در روستای بهاران و روستای تربر لابیشه که با حضور مسئول قرارگاه احمدبن موسی(ع) شیراز ،مسئول بسیج سازندگی ناحیه و به همت گروههای فعال جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز و مجمع خیرین روستا ساخته شده بود، به نقش بسیج سازندگی اشاره کرد و خاطر نشان شد: بسیج سازندگی در عرصه های مختلف جهادی روشنگر و مایه آرامش دل و جان مردم است.

سرهنگ قره خانی، در ادامه به فعالیت گروه های جهادی بسیج سازندگی ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز اشاره کرد و گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از 1000بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شده و گروه های جهادی فعال نیز به مرمت و بازسازی ۲۰ منزل نیازمند پرداختند و خدمات رسانی روزانه به خانواده‌های کم درآمد و بی بضاعت داشتند، در همین راستا سه اردوی جهادی در قالب تیم پزشکی در محلات مختلف منطقه شرق شیراز نیز خدمات پزشکی رایگان ارایه دادند.

وی به خدمات روزانه بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: اهدای یخچال فریزر، آبگرمکن دیواری، توزیع کفش،لوازم تحریر و بسته های معیشتی به ارزش هر بسته به مبلغ یک میلیون تومان از دیگر خدمات بسیج سازندگی سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع)شیراز است.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئول بسیج سازندگی ناحیه و گروههای جهادی از پویش نذر رهایی و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد و گفت: بزودی ان شاء الله شاهد آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار