خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مسئولین شهرستان فراشبند به حضور در ادارات، از خواهران شاغل چادری با اهدای گل و هدیه تجلیل به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۳۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، مسئولین شهرستان فراشبند به حضور در ادارات، از خواهران شاغل چادری با اهدای گل و هدیه تجلیل به عمل آوردند.

حجت الاسلام فرج زاده امام جمعه فراشبند در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) با تأکید بر نقش زنان کارمند در تاثیرگذاری بر اذهان جامعه گفت: حضور بانوان مؤمن با حجاب برتر اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به‌خصوص در نقش یک کارمند یکی از روش‌های موثر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

حجت الاسلام پورغلامی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراشبند نیز با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از عوامل مهم موفقیت بانوان مومن مسلمان در جامعه است، اظهارکرد: عفاف و حجاب شکل دهنده روابط صحیح اجتماعی و تقویت کننده روابط عاطفی در خانواده است و ضروری است که فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ترویج یابد.

حجت الاسلام پورغلامی تاکید کرد: اسلام حجاب را برای محدودیّت و حبس زن نیاورده، بلکه برای مصونیّت او توصیه کرده است، و از چادر به عنوان حجاب برتر یاد شده است.

وی از بانوان چادری در ادارات درخواست کرد تا به عنوان الگو و نمونه ، سایر بانوان شاغل در ادارات به داشتن و رعایت حجاب برتر در محیط کاری ترغیب و تشویق کنند.

در ادامه، از دختران با حجاب برتر ( چادر) تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها