رسانه‌های دشمن تلاش می کنند مردم را به حرمت‌شکنی تشویق کنند

امام جمعه چناران گفت: رسانه‌های دشمن تلاش می کنند مردم را به حرمت‌شکنی تشویق کنند که البته در برابر ایمان مردم شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۰۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
رسانه‌های دشمن تلاش می کنند مردم را به حرمت‌شکنی تشویق کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، حجت الاسلام مظفر تاجی اظهار کرد: عبادت در شب قدر، برتر از عبادت هزار ماه است. در این شب، مقدرات یک سال انسان، اعم از روزی، عمر و امور دیگر مشخص می شود‌ و ملائکه در این شب بر زمین فرود می آیند و نزد امام زمان (عج) می روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می دارند که تلاوت قرآن، مناجات و عبادت در این شب بسیار توصیه شده است.

وی با اشاره به ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی افزود: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در روزهای دهم و یازدهم فروردین ۱۳۵۸ طی یک همه‌پرسی با رأی ۹۸/۲ درصد به تغییر نظام شاهنشاهی به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

خطیب جمعه چناران بیان کرد: ملت شجاع و انقلابی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر با آرمان های ملت مظلوم فلسطین تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت‌الاسلام تاجی با توجه به تقارن ۱۳ فروردین روز طبیعت و سالروز شهادت امام علی (ع) تصریح کرد: امسال روز شهادت امیرالمومنین علی (ع) با سیزدهم فروردین روز طبیعت مقارن شده است تلاش کنید حرمت این روز حفظ شود.

وی عنوان کرد: رسانه‌های دشمن تلاش می کنند، مردم را به حرمت‌شکنی تشویق کنند که البته در برابر ایمان مردم شکست خواهند خورد چرا که مردم ایران اسلامی و عاشق اهل بیت (ع) در طول تاریخ ثابت کردند که هیچ چیز را با محبت پیغمبر و آل پیغمبر (ص) عوض نخواهند کرد.

خطیب جمعه چناران تأکید کرد: احترام به این بزرگواران در حقیقت منشاء خیرات و برکات مادی و معنوی برای خود ماست. عزاداری در ایام سوگواری و شهادت اهل بیت (ع) یک واجب شرعی نیست بلکه وظیفه اخلاقی و دینی است و ما با اینکار میزان محبتمان را به این بزرگواران نشان داده و در حقیقت راهی به سوی ایشان پیدا می کنیم برای روزی که همه آرزو می کنند ای کاش از طریقی به پیامبر و آل او وصل می شدند.

 

خبرنگار / ملیحه مداح

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها