خبرهای داغ:
جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) همراه با افطاری و هدایای نقدی در ناحیه حمیدیه برگزار شد
کد خبر: ۹۵۸۸۰۴۵
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ همزمان با شب شانزدهم رمضان از برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) که با محفل انس با قرآن و همراه با افطاری و هدیه نقدی به سربازان عزیز با حضور امام جمعه شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، پاسداران و سربازان در حسینیه ناحیه برگزار شد

 

امام جمعه شهرستان حمیدیه در این مراسم به خصایص و ویژگیهای امام حسن مجتبی پرداخت و گفت: یکی از خصوصیات امام حسن مجتبی ، مردم داری می باشد که هم با پیروی از سیره و روش این امام بزرگوار باید در جهت کمک به مردم تلاش کنیم.

 

لفته پور تاکید کرد: حضرت نمونه بارز رحمت الهی است که دل‌های ناامید و اندوهگین را سرشار از امید و رحمت می‌کند و همچون آئینه، نور الهی را بر دل‌های عاشقان ولایت و اهل بیت می‌تاباند.

 

در ادامه خاطرنشان کرد: شما سربازان در حال حاضر بعنوان خادمان وطن و نظام در حال خدمت هستید که این امر همانند قبل از پوشیدن این لباس مقدس که بعنوان بسیجی برای منطقه و مردم خدمت می‌کردید

 

در ادامه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام سعید لفته پور افزود: در مکارم اخلاق، خوی پسندیده، روش نیکو، جود و بخشش، حلم و شجاعت از رهروان راستین رسول گرامی خدا(ص) و نمونه دوران خود است.

 

حجت‌الاسلام لفته پور ادامه داد: حضرت امام حسن مجتبی (ع) در خانه وحی پرورش یافت و در مکتب توحید تربیت گشت و همواره از سوی مردمان عهد خویش به خاطر صفات حمیده و اخلاق محمدی ستایش می‌شد.

 

لازم بذکر است شرکت کنندگان پس از اقامه نماز جماعت سر سفره کریمانه امام مجتبی(ع) افطار کردند و ضمن اجرای برنامه‌های سخنرانی و تجلیل از افراد برتر مسابقه فرهنگی و اهدای هدیه نقدی به همه سربازان این برنامه معنوی پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها