خبرهای داغ:
شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شاهرود آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است، گفت: ما شهر را از هر جهت آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۵۲
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

برپایی نوروز گاه شاهرود با ۴۰ غرفهبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با اشاره به برپایی نوروزگاه و نمایشگاه نوروزی در شاهرود افزود: ما همانند سال‌های گذشته در استقبال از بهار شهر را، چون خانه خود دیده و با اعتقاد به این‌که باید به زیبا‌ترین شکل ممکن آماده پذیرایی شود آماده کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه شاهرود سومین شهر درکشوردر کاهش تلفات انسانی شناخته شده‌است، اظهار کرد: اقدامات گسترده و قابل‌قبولی در حوزه ترافیک صورت‌گرفته‌است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در راستای استقبال از بهار ساخت ونصب ۱۶ المان در نوروز ۱۴۰۳، کاشت گل‌های فصلی، درخت و درختچه، نظافت و پاکیزگی، پارچه آرایی، نصب بنر‌های نوروزی، افتتاح نوروزگاه و خدمات ۱۳۷ به‌صورت شبانه‌روزی در راستای نیازمندی‌های مسافران، معرفی شهر شاهرود به‌عنوان شهر زندگی، آماده‌سازی مکان‌های امن و سرپوشیده در راستای بحران، برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر و ... از جمله اقدامات این مجموعه بوده‌است، گفت: نوروزگاه و نمایشگاه نوروزی شاهرود با ۴۰ غرفه با آیتم‌های صنایع دستی، موسیقی محلی، سوغات، آیین‌های بومی، پایگاه اطلاع‌رسانی از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در میدان الغدیر، کمپ الغدیر در ورودی شاهرود آماده پذیرایی و معرفی داشته‌های این شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها