خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بر خدمت رسانی و محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۹۶
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

تلاش سپاه و بسیج در خدمت رسانی و محرومیت زدایی مناطق محرومبه گزارش خبرنگار بسیج، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد برگزار شد.
عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این گردهمایی با تقدیر از تلاش‌های فرماندهان پایگاه‌های بسیج در راستای برنامه‌های ابلاغی و ابتکاری، با اشاره به حضور پرشکوه مردم در انتخابات، آن را نشان از بصیرت ملی عنوان کرد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی تمام تلاش خود را برای حضور نیافتن مردم در انتخابات کردند، اما مردم با بصیرت مانند گذشته توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و گوش به فرمان ولایت در صحنه حضور یافتند.
وی با اشاره ماه مبارک رمضان بهار قرآن بر خودسازی درراین راستا تاکید کرد و بر خدمت رسانی به مردم کم برخوردار در این ماه تاکید کرد.
یونسیان با برشمردن برخی از اقدامات سپاه و بسیج در خدمت رسانی و محرومیت زدایی بر تداوم این اقدامات توسط گروه‌های جهادی بسیج تصریح کرد.
حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود نیز در این گردهمایی بر توجه به معرفت و بصیرت دینی و تعمیق آن در بسیجیان و مردم تاکید نمود.
تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج نیز در این گردهمایی به بیان پیشنهادات و نظرات خود در تقویت پایگاه‌های بسیج پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها