خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از انعقاد تفاهم‌نامه مسکن کارکنان این واحد دانشگاهی با اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۸۶
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

آغاز پروژه مسکن و تشکیل تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی سمیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از انعقاد تفاهم‌نامه مسکن کارکنان این واحد دانشگاهی با اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه برای مسکن کارکنان واحد شاهرود کارسازی شد.
وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه آزاد استان سمنان و معاون املاک و مستغلات اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و کارشناسان مربوطه برقرار شد در مورد زمین مورد نظر دانشگاه برای ساخت مسکن کارکنان و اساتید قراردادی منعقد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ابراز امیدواری کرد با انعقاد این قرارداد گام مهم و اصلی در راستای آغاز پروژه مسکن کارکنان و استادان برداشته شود و با تشکیل تعاونی مسکن نیز کارسازی در این مورد با قوت صورت گیرد.
سمیعی بیان کرد: چند قطعه زمین متعلق به دانشگاه برای پروژه مسکن مدنظر بود که در نهایت روی یک قطعه در ضلع شرقی دانشگاه به توافق رسیدیم و در تفاهم‌نامه ذکر شد.
وی این حرکت را در راستای سیاست‌های سازمان مرکزی دانشگاه دانست و تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود مصمم است که این اقدام به شایسته‌ترین وجه انجام گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها