خبرهای داغ:
شاهرود_رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود از ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این کمیته در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۱۳
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، در دیدار مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی و جمعی از اعضای کانون با ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود در گرامیداشت هفته نیکوکاری، محمدمهدی اصغری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود با خیرمقدم و تقدیر از حضور اعضای کانون بسیج رسانه شهرستان، با اشاره به گزارشی کوتاه از فعالیت‌های این کمیته در خدمت رسانی به محرومین و اقشار آسیب پذیر شهرستان، به پرداخت ۴۷۰ میلیون تومان هزینه درمانی بصورت بلاعوض به ۷۳۰ نفر از بیماران تحت حمایت از جمله خاص، صعب العلاج، زمینگیر و نیازمند نگهداری اشاره کرد و افزود: ۴۳۰ طرح اشتغال برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک‌های عامل معرفی و جذب و پرداخت ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی انجام پذیرفت.
او تصریح کرد: ۵ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و کارگشایی به ۳۶۰ نفر از مددجویان از محل صندوق امداد ولایت و بانک مهر اعطا شده است.
در این نشست علی عامری مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده بر همراهی و همکاری فعالان رسانه‌ای در کمک به این کمیته در راستای خدمت رسانی بهتر به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.
در این دیدار لوح تقدیری از طرف بسیج رسانه شهرستان به ریاست این نهاد انقلابی در راستای تشکر از زحمات کارکنان این نهاد اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها