خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور شهرستان اهواز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۷۷
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرهنگ سعید حسنوند گفت: از ساعت ۱۶ فردا سه شنبه ۲۲ اسفند در سطح معابر درون شهری کلانشهر اهواز تمهیدات ومحدویت‌های ترافیکی به مناسبت چهارشنبه آخر سال از سوی به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌های ترافیکی در محدوده ساحلی غربی کیانپارس در خیابان‌های ساحلی ۲، ۵، ۹، ۱۳، ۱۷، میهن، سروش، الهام، پهلوان، شهریور، اسفند و همچنین خیابان ایدون از خیابان یک تا ۱۹ غربی، میدان چهارم کیانپارس، مسیر شمال به جنوب و بالعکس تا تقاطع دوم (پهلوان) اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اهواز بیان کرد: همچنین این محدودیت‌ها در خیابان اصلی زیتون کارمندی، میدان زیتون (چیتا) میدان پارک و میدان سنگر واقع در منطقه زیتون کارمندی اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین شامل بلوار ساحلی شرقی، شمال به جنوب و بالعکس، بلوار ساحلی غربی شمال به جنوب و بالعکس، پل سوم، خیابان خرداد و وهابی جنوب به شمال تا خیابان ۱۳، اصلی کیان اباد شمال به جنوب و بالعکس و خیابان‌مناطق و خیابان زاویه بصورت شرق به غرب و بالعکس خیابان‌های حجت، کمیل، فاطمی و مهران جنوب به شمال و بالعکس استفاده نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها