خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: ماه رمضان بهار قرآن بوده و این ماه می‌تواند سرچشمه‌ای برای فراگیر شدن قرآن در زندگی مردم باشد.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۳۱
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

ماه رمضان، سرچشمه‌ای برای فراگیر شدن قرآن در زندگی مردم استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود در نشست طلایه داران تبلیغ شرق استان سمنان در تالار اجتماعات شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود با اشاره به فضیلت‌های ماه شعبان گفت: ماه رمضان نیز بهار قرآن بوده و این ماه می‌تواند سرچشمه‌ای برای فراگیر شدن قرآن در زندگی مردم باشد.
وی افزود: طرح مسطورا در قالب زندگی با آیه‌ها اهمیت بسیار بالایی در ماه مبارک رمضان امسال داشته، زیرا تدبر و تفکر در قرآن می‌تواند باعث رفع همه مشکلات در زندگی‌های مردم گردد.
امینی تصریح کرد: ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه نشان داد مردم پای انقلاب و دین و ارزش‌های خود بوده و مطالبات به حق آن‌ها نیز باید پاسخ داده شود.
وی با بیان اینکه اهمیت بحث فرهنگ در جامعه بسیار کاربردی و اثر گذار است افزود: با همه دشمنی‌ها و جنگ نرم انجام شده با ملت ایران، اما مردم پای کار نظام بوده و هستند و نیاز است همه کار‌های انجام شده توسط مسئولین نیز دارای پیوست فرهنگی مناسب باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها