معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دشمن تمام تمرکز و تلاش کار خود را به کار گرفت تا انتخابات را تحریم کند اما به تعبیر رهبر انقلاب مردم مجاهدت کردند و پای صندوق‌های رأی حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۶۴
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، جهاد بود/ ترمیم اعتماد اجتماعی؛ رویکرد دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی صبح امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اسفند ماه گفت: انتخابات در حالی برگزار شد که سال گذشته دشمنان نظام اسلامی در یک جنگ ترکیبی تمام عیار تلاش داشتند تا ریشه و عقبه این نظارم را قطع کنند.

وی افزود: دشمن امسال هم در راستای هدف خود تمام تمرکز و تلاش کار خود را به کار گرفت تا در سال‌مرگ اغتشاشات به نتیجه نهایی دست پیدا کند که به نتیجه نرسید لذا برای انتخابات برنامه‌ریزی کردند تا این مهم را به حاشیه ببرند اما به تعبیر رهبر انقلاب مردم مجاهدت کردند و پای صندوق‌های رأی حضور یافتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه انتخابات امسال از کوران حوادثی که بخشی حاصل تلاش دشمن و برخی نیز حاصل بی‌بصیرتی عده‌ای در داخل، شرایط را برای مردم سخت کرده بود شاهد مشارکت مردم بودیم و انصافاً مردم خوب پای کار آمدند.

نظری با بیان اینکه در حوزه سلامت انتخابات امانتدار رأی مردم بودیم و اساساً مجری و ناظر انتخابات خود مردم هستند، گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که در استان مرکزی لحظه‌ای به کسی فرصت داده نشد تا خدشه‌ای به سلامت انتخابات وارد شود.

نظری در بخش دیگری به نقش رسانه‌ها، کنشگران و فعالین در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اشاره کرد و گفت: اینان پیشانی و سرباز خط مقدم اطلاع‌رسانی هستند؛ رسالت اصلی و مهم شورای اطلاع‌رسانی نیز در این مسیر است مردم نیاز به اطلاع‌رسانی به موقع دارند‌.

وی نقش شورای اطلاع‌رسانی را راهبری دانست و افزود: ترمیم اعتماد اجتماعی رویکرد دولت سیزدهم است و تحقق این امر برای دولت اهمیت بسیاری دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار