خبرهای داغ:
مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان؛
سرگرد نظری؛ در بیش از یکصد نقطه از شهرستان‌ها و سپاه استان برنامه‌های ماه رمضان با موضوعات جز خوانی، تفسیر قرآن و ابتلا و آزمایش اجرا می‌شود که اساتید مهمی نیز آن را آموزش می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۴۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

اجرای برنامه های ماه رمضان در بیش از ۱۰۰ نقطه استان

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرگرد احمد نظری مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در افتتاحیه برنامه های قرآنی، ورود به ماه مبارک رمضان در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: این ماه فرصتی ویژه برای خودسازی فراهم می‌سازد و خداوند نیز در همین ماه قرآن را بر قلب پیامبر اسلام نازل کرد.

 

او با بیان اینکه در سپاه پاسداران هر ساله برنامه‌های ماه رمضان به صورت ویژه برگزار می‌شود، افزود: معاونت تربیتی و عقیدتی سپاه در کنار سایر معاونت‌های سپاه و با کمک فرماندهی، جلسه هماهنگی هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این ماه را برگزار کرده است.

 

سرگرد نظری یادآور شد که برنامه‌ها برای کارکنان و سربازان به اجرا در می آید و در بیش از یکصد نقطه از شهرستان‌ها و سپاه استان برنامه‌های ماه رمضان با موضوعات جز خوانی، تفسیر قرآن و ابتلا و آزمایش اجرا می‌شود که اساتید مهمی نیز آن را آموزش می‌دهند.

 

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: محفل های انس با قرآن و دعوت از اساتید ممتاز استانی و بین المللی صورت می پذیرد که خانواده کارکنان و کانون وابستگان سپاه نیز می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده نمایند.

 

او به برگزاری مسابقات نیز اشاره کرد که برای همه گروه‌ها اجرا می‌شود و مراسم شب‌های قدر، روز ولادت امام حسن مجتبی و روز سرباز نیز برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود سربازان جوان نیز در این دوره‌ها حضور فعال داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار