خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری عنوان کرد

انتخابات نماد مردم سالاری دینی

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابات گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۴۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند، ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه با اشاره به ایام پایانی ماه شعبان به حدیثی از امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: ماه رجب ماه خداوند است که رحمت الهی در آن ریزش می‌کند و ماه شعبان ماهی است که در آن خیرات منشعب و پراکنده می‌شود.

وی افزود: در روز اول ماه رمضان شیاطین در غل و زنجیر کشیده می‌شوند و در هر شب ماه مبارک رمضان ۷۰ هزار نفر از بندگان (گناهکار) خدا آمرزیده می‌شوند و این سه ماه (رجب، ‌شعبان و ‌رمضان) مورد عنایت الهی هستند.

نجاری با اشاره به روایت دیگری بیان کرد: امام رضا(ع) به اباصلت فرمود آنچه از اعمال خیر، در این ماه در انجام آن کوتاهى کرده‌‏اى در این چند روزى که باقى مانده تدارک کن و دعا و استغفار و تلاوت قرآن را افزون کن، و از گناهان و نافرمانی‌هایت به‏‌سوى خدا بازگرد و توبه نما، تا این ماه خدا به تو رو کرده باشد در حالى که تو با خدایت- عزّوجلّ- اخلاص ورزیده باشى.

وی با بیان اینکه در ادامه این روایت آمده است «از خداوند پروا داشته باش، و در امور نهان و آشکارت بر او توکّل و اعتماد کن»، گفت: هر کس بر خدا توکّل کند همانا خداوند او را کافى است، زیرا خداوند کار خود را به انجام می‌رساند و براى هر چیز اندازه‏‌اى قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: خداوند تبارک و تعالى در این ماه مردم بسیارى را به خاطر احترام ماه مبارک رمضان از آتش آزاد می‌کند.

وی تصریح کرد: در روایات آمده است در این ماه دعا، استغفار و تلاوت قرآن زیاد انجام دهید؛ خدا خیرات را در ماه شعبان برای امتش پراکنده می‌کند.

نجاری گفت: همچنین در روایات آمده است، اگر در ماه شعبان خیلی از خیرات را از دست دادی؛ در بقیه ماه شعبان جبران کن، برای اینکه خودت را خالص و ‌پاک کنی چون می‌خواهی وارد ماه رمضان شوی و ماه رمضان ماه ضیافت الهی است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام دارابی، حجت‌الاسلام کولیوند به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات