خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ملایر از حماسه حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر در پیامی از حماسه حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۲۳
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی اصغر فارسی فرمانده سپاه ناحیه ملایر طی پیامی از خلق حماسه حضور مردم شهرستان ملایر در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَوۡ أَنَّ أَهۡلَ ٱلۡقُرَىٰٓ ءَامَنُواْ وَٱتَّقَوۡاْ لَفَتَحۡنَا عَلَيۡهِم بَرَكَٰت مِّنَ ٱلسَّمَآءِ وَٱلۡأَرۡضِ

و اگر اهل شهرها و آبادى‌ها ايمان مى‌آوردند و پرهيزكارى پيشه مى‌كردند، يقيناً [درهاىِ] بركاتى از آسمان و زمين را بر آنان مى‌گشوديم.

مردم غیور و زمانشناس ملایر، حضور پرشور و دشمن‌شکن شما در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ بار دیگر حماسه‌ای سترگ و بی‌بدیل در دفتر افتخارات بی‌شمار شما خلق کرد، خداوند بر عزت شما افزون نماید.

حماسه‌ای که شما در میدان انتخابات خلق کردید، قلب ولی امر مسلمین جهان و پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته)، روح بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه دوستداران و یاوران امروز و دیروز انقلاب اسلامی را پر از شور و شعف کرد و یقینا جایگاه شما مردم عزیز ملایر بر قله‌های این غرور و افتخار ملی می‌درخشد.

لبیک شما به ندای رهبر فرزانه انقلاب نشان داد که به رغم وجود همه مشکلات اجتماعی و معیشتی و تبلیغات شبانه‌روزی بدخواهان و خام اندیشان، تحت هر شرایطی پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمان‌های امام راحل و انقلاب حفظ خواهید کرد.

انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و شرکت آحاد مردم یک تکلیف شرعی و عقلی تضمین کننده امنیت، اقتدار و یکپارچگی کشور است.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و بیادماندنی، بر خود لازم م‌یدانم از آحاد و اقشار شریف، ولایت‌مدار و انقلابی ملایر که در راه تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات شایسته ایران عزیز، تلاش و مجاهدت نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

به منتخبین مردم نیز تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت برای آنان، امیدواریم به این مردم فهیم و انقلابی ادای دین کرده و با تلاش جهادی در راستای رفع مشکلات مردم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات