خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب‌(ع) گفت: رسانه، سلاح تهاجم دشمن علیه انقلاب می‌باشد و مهمات آن سلاح اطلاعات و داده است لذا اصحاب رسانه در این راستا ماموریت مضاعفی دارند.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۹۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی کبیر‌ی‌پور در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک گنجینه گران‌بهایی می‌باشد که امروز بسبب مجاهدت انبیا و شهدا بدست ما رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ما آموخت که انقلاب انقلاب سال ۵۷ سیاسی نیست بلکه یک انقلاب ریشه‌دار بوده و محصول آن جمهوری اسلامی است و حفظ آن از اوجب واجبات می‌باشد.

سردار کبیر‌ی‌پور تصریح کرد: امروز دشمن اطلاعات دروغین و آمیخته با تحریف را بر سر جوانان بمباران می‌کند تا دچار شناخت اشتباه شده و معیارها وارونه شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم اذعان کرد: دشمن منفی نگری را رواج می‌دهد و این آفت بزرگی برای جوانان و جامعه است.

وی عنوان کرد: جوانان در افکار دچار شکست مطلق و یأس شده‌اند و دستاوردها را صفر و صد می‌بینند، این آفت فقط با رسانه، تحلیل، ترویج امید و مثبت نگری رفع می‌شود.

سردار کبیر‌ی‌پور خاطرنشان کرد: کار رسانه بسیار موثر است و اصحاب آن با قلم می‌توانند ما را از این موانع عبور دهند و مشکلات را مرتفع سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار