آیین اختتامیه دومین دوره بصیرت کارکنان پایور و بازنشسته به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با حضور بیش از 100 نفر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۰۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حاشیه اختتامیه این دوره گفت: در این دوره خانواده ها با روش‌ های تربیت فرزند، همسرداری و آسیب‌ های فضای مجازی آشنا شدند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نیروی پدافند هوایی در تامین امنیت آسمان کشور افزود: نیروی پدافند هوایی همواره با بصیرت کامل در وقایع مختلف پشتیبان نظام و اسلام بوده است.

خلیل آبادی بیان کرد: همه آنهایی که در راه حق و عدل در مواجه با ستمگران گام برداشتند ، نزد خداوند پاداشی بزرگ داشته و خانواده‌های نیروی‌های مسلح، شهدا، جانبازان و ایثارگران در تقویت روحیه شکست ناپذیر این نیرو‌ها نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه بصیرت به معنی داشتن اندیشه فاطمی و درک حقایق است، اعلام کرد: افراد با بصیرت به سبب اینکه اصل حقیقت برایشان تعریف شده هیچگاه درگیر حواشی نمی‌شوند.

خلیل آبادی با تاکید بر تداوم برگزاری این دوره ها، عنوان کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راهی که شده به ما صدمه بزند و مملکت ما به سبب داشتن افراد با بصیرت همانند خدمتگزاران نظام، آسیب نخواهد دید.

وی خانواده سالم را مبنای جامعه سالم دانست و خاطرنشان کرد: خانواده، اولین و مهمترین جایگاه تربیتی بشر و ظهور عواطف انسانی و رکن جامعه است و کمرنگ شدن و تزلزل ارزش های اخلاقی در خانواده، به متزلزل شدن جامعه منجر می شود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه خانواده به عنوان دژی استوار و نهادی مقدس است که بیشترین مسئولیت را در تعالی و تکامل وجودی انسان بر عهده دارد، مطرح کرد:  خانواده ها سنگ صبور و پشتوانه کارکنان هستند و ما قدردان صبر، پایمردی، همدلی و همراهی شما خانواده های مکرم هستیم که همـواره با حمایت های معنوی خود، ما را در انجام ماموریت هایمان یاری می کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها