خبرهای داغ:
میامی_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میامی با صدور پیامی از حضور آگاهانه و نمایش اقتدار مردم این شهرستان در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۰۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

پیام تشکر فرمانده سپاه میامی در پی حضور حماسی مردم در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میامی از حضور حماسی مردم شهرستان میامی در انتخابات تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به فضل الهی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور چشمگیر مردم عزیز ایران اسلامی برگزار شد و مایه بسی خرسندی، خوشبختی و سرافرازی است که مردم شهرستان میامی بار دیگر حماسه آفریدند.
ایرانیِ مؤمن و غیور در انتخابات، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه‌ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره‌دستی هرچه تمام‌تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده‌ی پُرتلاش و امیدوارانه‌ی خود را بیمه کرد.
اینجانب، ضمن تبریک به منتخبان ملت و استدعای توفیقِ خدمتِ صادقانه به مردم عزیزمان، از آحادِ مردم، دست‌اندرکارانِ ستاد‌های انتخاباتی، نامزد‌های انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عواملِ زحمتکش نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیج و اصحاب رسانه، به جهت همکاری و تلاش در برگزاری انتخاباتِ سالم و تشکر و قدردانی می‌نمایم و سربلندی بیش از پیش ِ میهن اسلامی مان را، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه و رهنمود‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله)، از درگاه خدای متعال خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها