خبرهای داغ:
عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی رزمایش دفاع از مقر و برنامه های متنوع ورزشی ویژه نونهالان و نوجوانان بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۶۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، رزمایش دفاع از مقر با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال مسوول برپایی این رزمایش در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش دفاع از مقر با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسوولان در جمع بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج و پایگاه مقاومت امام خمینی (ره) سرخه با استقبال گسترده نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار شد.

او افزود: این رزمایش با برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی انجام و پذیرایی و توزیع اطعام از بسیجیان انجام و بسیجیان و اعضای گروه جهادی پایگاه در رزمایش درخت کاری حضور یافتند.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: قرائت دعای کمیل با مداحی محمدامین جمال توسط هیئت مذهبی پایگاه در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) برپا و برگزاری ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) با حضور نونهالان و بسیجیان نوجوان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است حلقه شهید ابراهیم هادی و سانس ورزشی فوتبال پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سالن ورزشی سرخه برگزار شد.

همچنین برگزاری حلقه صالحین نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) همراه با تمرین فوتسال بسیجیان پایگاه و اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات پنالتی، تیراندازی و دروازه بانی در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) از دیگر برنامه های اجرایی به همت پایگاه های بسیج بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار