مردم انقلابی شهرستان خلیل آباد با مشارکت ۶۵ درصدی در پای صندوق های رای علی رغم توطئه و تحریم انتخابات توسط دشمنان و برودت و سردی هوا بار دیگر حماسه ای دیگر خلق نمودند.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۰۰
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از خلیل آباد، مردم  خلیل آباد با حضور 65 درصدی و پرشورشان در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه دیگری آفریدند.

مردم دیار خارزنج و ترشیز با نگاهی بر همان حماسه های خلق شده در طول انقلاب اسلامی این بار حماسه دیگری آفریدند.

از مدت ها‌ قبل دشمنان برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم به هر طریقی ورود پیدا کرده بود واما امروز صف‌های طولانی از همان ساعات آغازین نشان داد که  تصور اینکه دهه هشتادی‌ها پای صحنه نمی‌آیند تصوری باطل است  چرا که حضور دهه نودی ها هم حتی با پدر و مادر خود چشمگیر بود و حتی برودت و سرمای هوا نیز مانع خلق این حماسه نشد.

امروز در کنار پیرمردان و پیرزنان، جوانان خود را جای دادند تا حماسه بیافرینند. آن‌ها می‌گفتند قبول دارند که در کشورشان مشکل وجود دارد آن هم در امر اقتصادی، گرانی، بالا بودن تورم و حتی بیکاری، اما گفتند اینها مشکلات داخلی است و باید خودمان مشکل را حل کنیم و اجازه دخالت بیگانگان برای تصمیم‌گیری نمی‌دهیم.

دختر خانم رای اولی نیز  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، بیان کرد: خیلی از کشورها علیه کشور ما دشمنی می‌کنند و می‌خواهند که دهه هشتادی‌ها و نسل نوجوان و جوان در انتخابات شرکت نکنند، اما ما پای صندوق‌های رای حاضر شدیم تا به آمریکا و اسرائیل نشان دهیم برای اقتدار سرزمینمان در صحنه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها