خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: مشارکت حداکثری مردم به عنوان پشتوانه و مولفه قدرت محسوب می‌شود که دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۵۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

مردم نمایندگانی انتخاب کنند که چشم و گوش و زبان آنها باشد/مردم نشان دادند پای این نهضت ایستادند و از آن صیانت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: رای دادن همانند اقامه نماز است، مردم در رای دادن به عنوان عمل خیر شتاب کنند، مشارکت حداکثری مردم به عنوان پشتوانه و مولفه قدرت محسوب می‌شود که دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید کرده است.

وی با برشمردن اهمیت انتخابات گفت: مردم انقلاب اسلامی در یک نبرد نابرابر با دشمنانی که کمر به حذف اسلام کردند قرار گرفتند جمهوری اسلامی با تمام مشکلاتی که دارد تنها جرمش فقط اسلام است زمانی که این پرچم پایین گذاشته شود آنها دیگر با ما کاری ندارند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه دشمنان تنها مانع رسیدن به دنیای سرمایه‌داری را در اسلام می‌دانند، افزود: زیر عمود خیمه پرچم نظام اسلامی همه مردم ایستادند و امروز اگر این پرچم و عمود خیمه پایین آید این نظام تضعیف می‌شود، همانطوری که سردار سلیمانی تاکید کردند جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بشکند اثری از حرم نبوی و ابراهیمی باقی نمی‌ماند.

سردار ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار دارد، گفت: اکنون وقت گله کردن یا وقت انتقام گرفتن نیست مردم نشان دادند همیشه پای کار انقلاب اسلامی هستند و استان گلستان نیز به عنوان الگوی وحدت پیشتاز است.

وی با اشاره به کارنامه مردم استان گلستان در ادوار مختلف انتخابات گفت: نرخ مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری 65 درصد بود و استان گلستان بالاترین حضور را در کشور داشت، انتظار است در این دوره که حساسیت بیشتری دارد مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

فرمانده سپاه نینوا افزود: خدا را شکر مردم در صف‌های طولانی حاضر شدند و به تکلیف خود عمل می‌کنند امیدواریم یک انتخابات پرشور با انتخاب فرد اصلح که بتواند قانونگذاری و نظارت کند و زبان گویای مردم باشد رقم بخورد.

سردار ملک‌شاهکوهی از مردم خواست نمایندگانی انتخاب کنند که چشم و گوش و زبان آنها باشد و در مجلس از موضع مردم دفاع کند و در برابر زیاده خواهی دشمنان بایستد و گره مشکلات مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه مردم افراد اصلح را انتخاب می‌کنند، افزود: حضور مردم پای صندوق های رای بسیار خوب و امیدآفرین است الان وقت امتحان است، مردم نشان دادند پای این نهضت ایستادند و از انقلاب و تمامیت ارضی و امنیتی که دارند دفاع و صیانت می‌کنند.

فرمانده سپاه نینوا  گفت: بنیه دفاعی ما اگر قوی باشد دشمن جرات تعرض به این خاک را ندارد الان دو مولفه قدرت داریم جمهوری اسلامی بعد از پیروزی قدرت تولید کرد مردم و بنیه دفاعی و زیرساخت‌های علمی، پزشکی، پهپاد، راه و شهرسازی جزو مولفه های قدرت هستند.

سردار ملک شاهکوهی بدا بیان اینکه مولفه‌های قدرت ریشه در حضور مردم دارد، افزود: ماندگاری تمام مولفه‌های قدرت ریشه در حضور حداکثری در انتخابات دارد مردم برای رضای خدا حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار