خبرهای داغ:

دعوت خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان ملایر از آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

همدان- خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان شهرستان ملایر با صدور پیام‌هایی از آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۸۴
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان شهرستان ملایر با صدور پیام‌هایی از آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

*دعوت والدین، همسران و فرزندان معزز شهدای ملایر از مردم برای حضور در انتخابات

ایران حرم است ما مدافع حرمیم...

درخت ۴۵ ساله انقلاب اسلامی ایران که به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی کاشته شده و با خون شهدای دفاع مقدس آبیاری شده است ثمرات بی‌بدیلی در ایران اسلامی ملل مسلمان و در میان انسان‌های حق طلب جهان داشته است و استمرار این ثمربخشی و تاثیرگذاری در گرو مشارکت حداکثری مردم شریف ایران در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی است.

ما، والدین، همسران و فرزندان شهدا که در راه حفظ و حراست از این میهن اسلامی پاره‌های تن خود را به میادین جنگ حق عليه باطل فرستاده و داغ عزیزان خود را برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت روزافزون امام روح الله (ره) و امام سید علی (حفظه الله) به جان خریده‌ایم از اقشار مختلف مردم ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته و بار دیگر ضمن اعلام برائت از دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تقید خود را به پاسداری از خون شهدا اعلام دارند.

*دعوت آزادگان شهرستان ملایر از مردم برای حضور در انتخابات

ایران حرم است ما مدافع حرمیم ...

دفاع از کیان انقلاب اسلامی مستلزم گذشتن از جان شریف است و حصول امنیت و سلامت مردم در گرو تحمل درد و رنج برای فدائیان اسلام و ولایت و میهن است به فرموده خداوند در مصحف شریف، سختی و آسانی در هم تنیده‌اند و پس از سختی آسانی است پس ما آزادگان پس از سال‌ها تحمل دردهای ناشی از شکنجه‌های دور از وطن دلخوش به دیدن عافیت دین و دنیای مردم شریف میهنمان هستیم و هم اکنون آن را در گرو مشارکت در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور می‌بینیم.

ما آزادگان دوران جنگ تحمیلی که خاک میهن اسلامی را توتیای چشم خویش کرده و جای جای آن را مظهر آزادگی و شرافت می‌دانیم از تمامی مردم شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا با شرکت در انتخابات پیش رو، رهائی بیش از پیش از قفس تهدیدات و عداوت‌های دشمنان قسم خورده این انقلاب را به ارمغان آورند و قله‌های پیشرفت و توسعه را فتح نمایند.

* دعوت جانبازان شهرستان ملایر از مردم برای حضور در انتخابات   

ایران حرم است ما مدافع حرمیم ...

زخم‌های کهنه جنگ و داغ همیشه تازه فراق برادران، شهید خونی بر دل کرده که جوش و خروش آن خاموش ناشدنی است.

در تمامی این سال‌ها از زمان انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون دشمنی‌ها و عداوت‌های همیشگی دنیای استکبار که لحظه‌ای از آتش‌افروزی دست بر نداشته و همه امکانات مادی دنیای مدرن را به خدمت گرفته است، با لطف خدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور همیشگی مردم در صحنه بی‌اثر شده و در برابر عزم مردم ایران اسلامی ناکارآمد بوده است.

لذا ما جانبازان سال‌های دور و نزدیک انقلاب اسلامی دفاع مقدس و دفاع از حرم از تمامی اقشار و افراد دعوت می‌کنیم تا با شرکت حداکثری در انتخابات مرهمی بر زخم‌های دیرین و آلام سنگین ما بوده و موجبات سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عظیم الشان انقلاب را فراهم آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات