خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همانطور که مردم ولایت مدار و حماسه آفرین ما خبر دارند فردا یکی از مهم ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی طی 45 سال گذشته برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۲۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همانطور که مردم ولایت مدار و حماسه آفرین ما خبر دارند فردا یکی از مهم ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی طی 45 سال گذشته برگزار می شود.

او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که پیشتر فرموندند «این انتخابات خیلی مهم است» افزود: زیرا که این اولین انتخابات پس از فتنه 1401 است و دشمنان آن را به چشم یک «همه پرسی» می بینند.

حجت الاسلام رستگار یادآور شد: همچنین اولین انتخابات پس از عملیات «طوفان الاقصی» است که جبهه مقاومت آن حماسه بزرگ را آفریند و همه می دانند که مصدر و صادر کننده این اندیشه مقاومت جمهوری اسلامی است لذا نگاه جهانیان به جمهوری اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به این موضوع نیز اشاره کرد که فردا اولین انتخابات پس از ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی است که بر اساس سخنان رهبر انقلاب «ریل گذاری های خوبی انجام دادند» و لازم است که مجلسی قوی با حضور حداکثری انقلابی در کنارشان باشد.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار بیان کرد: مردم را دعوت می کنیم که با توجه به انتخابات گذشته، حضور حداکثری داشته باشند زیرا این انتخابات سرنوشت ساز است که می تواند امنیت را به ارمغان بیاورد و همچنین ممکن است با افت مشارکت دشمنان را جریح تر کند و از مردم انتظار می رود شهروندان را به حضور حداکثری تشویق نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار