خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، گفت؛ کارکنان پلیس از مرز تا مرکز آماده برگزاری انتخابات هستند.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۲۹
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه در آستانه حساس‌ترین انتخابات کشور قرار داریم، گفت: پلیس آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برای تأمین امنیت انتخابات پیش رو را دارد.


وی در ادامه سخنان با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود؛ وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌شود، افزود: قطعاً حضور باشکوه مردم در انتخابات امیدآفرین است و توطئه‌های دشمنان و طمع آنها به کشور را از بین خواهد بُرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

سردار میر فیضی ا بیان اینکه وظیفه تامین امنیت انتخابات بر عهده پلیس است، خاطر نشان کرد: از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از همه هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنیم مانند سال‌های قبل پُرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده تا با حضور پرشکوه در پای صندوق رای مجددا بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار