خبرهای داغ:
میامی_ در آستانه انتخابات یازدهم اسفندماه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی در پیامی به مشارکت حداکثری در انتخابات همگان را دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۹۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

دعوت مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میامی به مشارکت حداکثری در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی در پیامی به مشارکت حداکثری در انتخابات همگان را دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات است.
انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که برای هر هم‌وطن فرصتی را ایجاد می‌کند تا در تعیین سرنوشت خود گام بردارد و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کند.
ریل گذاری قطار پیشرفت کشور از مسیر انتخاب نمایندگان اصلح عبور می‌کند و تصمیمات آن‌ها در مجلس بر سفره مردم تا آینده کشور تأثیر گذار است از این رو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و فرستادن بهترین و کارآمدترین افراد به مجلس ضروری می‌باشد.
علم به دشواری‌ها و کاستی و با اذعان به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، نشانه‌ای است بر حرکت در مسیر رهنمود‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر، به ویژه سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی که به جهت تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی جان شیرین خود را نثار کرد، همه اقشار جامعه به ویژه استادان فرهیخته، کارکنان شریف، مردم شهید پرور خواهران و برادران عزیز را دعوت می‌کنیم همگام با آحاد ملت بصیر و شریف ایران اسلامی بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خلق کنیم.

سرباز ولایت سید ضیاءالدین آل علی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها