خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت::ایران قوی در صورتی مقتدر است که مردم و مجلس قوی در کنار هم باشند.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۲۵
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت آبفا خوزستان با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند افزود: اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند را برای باید به خوبی تشریح کنیم و وظیفه تک تک افراد جامعه جهاد تبیین می‌باشد.

وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری مسیر سعادت و اصلاح کشور از انتخابات می‌گذرد ادامه داد: در خیلی از نقاط کشور انتخاب شایسته سبب رشد و توسعه شده است و انشالله در ۱۱اسفند ماه حضور پر شور پای صندوق‌های رای خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نقش یک نماینده را قانون گذاری و رسیدگی به مطالبات مردمی دانست و اظهارداشت: دولت باید در کنار سایر قوا به دنبال اشتغال زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: یکی از مشکلات عمده خوزستان بحث اشتغال است که دشمن با تبلیغات سو و اختلاف افکنی میان اقوام همواره از آن بهره برداری می‌کند و یکی از آفات‌ها هم تحمیل برخی نیرو‌ها به دستگاه و ادارات مختلف توسط برخی نماینده‌ها برای شروع به کار است در حالی آن دستگاه ظرفیت نیرو‌های کار مشخصی دارد

وی با تجلیل از تلاش‌های مجموعه شرکت آبفا افزود: به اهتمام تلاش کارکنان آبفا دیگر کمتر شاهد فاضلاب در خیابان‌های اهواز هستیم و غالب خیابان‌هایی که مشکل فاضلاب داشتند مشکل حل شد و حفاری‌ها آسفالت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار