خبرهای داغ:
آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه با حضور حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۱۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه با حضور حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان اهمیت اخلاص در زندگی خاطر نشان کرد:اخلاص امر مهمی ست که در همه حالات زندگی باعث موفقیت بشر می‌شود.

وی افزود: امام راحل با نیت خدایی و اخلاص و همچنین همراهی مردم توانستند انقلاب اسلامی را پایه گذاری کنند.

ایمانی در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات افزود:حضور گسترده و فعال ملت باید به دشمنان نشان بدهد که مردم و دولت باهم هستند و باید بتوانند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان ویژگی های یک نماینده بیان کرد: تهعد و تخصص در انتخاب اصلح ملاک است. یک نماینده خوب این است که انقلابی باشد و انقلابی بماند.

وی تصریح کرد: توان علمی و توان جسمی باید ملاحظه گردد. هم چنین مطیع رهبر معظم انقلاب بودن و ولایت پذیری شاخصه اصلی یک نماینده اصلح است.

ایمانی نسبت به حضور حد اکثری ابراز امیدواری کرده و گفت:انشاالله حضور حداکثری ملت در استان و شهرستان مراوه تپه چشم گیر باشد تا بتوانیم عزت و عظمت اسلام را بار دیگر به دشمنان نشان بدهیم.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا ضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام و المسلمین سالاری، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میر رضایی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در آن ناحیه مقاومت منصوب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار