کارگاه توجیهی آموزشی عوامل اجرایی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در طرقبه شاندیز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۵۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، کارگاه توجیهی آموزشی عوامل اجرایی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و  دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در طرقبه شاندیز با حضور حمیدرضا ضیائی رحیمیان، فرماندار شهرستان، معاونت انتخابات اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و بخشدار طرقبه، بخشدار شاندیز و کلیه عوامل اجرایی انتخابات شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

فرماندار طرقبه شاندیز در این مراسم اظهار کرد: برخی از آموزش های این جلسه و نکات توجیهی، مربوط به بیان وظایف اعضای شعب اخذ رأی، دستور العمل ها و شیوه نامه ها، نحوه اجرای انتخابات، پلمپ صندوق های اخذ رأی، صورتجلسات و مسائل و مشکلات احتمالی خواهد بود که تمامی این موارد در این جلسات به آن پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: صیانت و امانتداری از رأی مردم و اجرای دقیق قانون سرلوحه فعالیت ستاد انتخابات در شهرستان خواهد بود و انشاءالله روز جمعه مردم عزیز این شهرستان با حضور پرشور در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان اسلام و ایران عزیز را ناامید خواهند ساخت.

رحیمیان، همچنین با اشاره به چهار اصل برگزاری انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب بر ضرورت آمادگی کامل کلیه عوامل اجرایی و همکاران برای برگزاری باشکوه این انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها