خبرهای داغ:
شاهرود_برترین‌های سومین جشنواره موسیقی فجر و یازدهمین جشنواره استانی، استان سمنان در شاهرود با حضور مسوولان حوزه فرهنگ و هنرمندان استان معرفی و تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۸۵
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

معرفی برترین‌های سومین جشنواره موسیقی فجر و یازدهمین جشنواره استانی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سومین جشنواره موسیقی فجر و یازدهمین جشنواره استانی، استان سمنان در شاهرود به همت دفتر انجمن موسیقی شاهرود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود شامگاه برگزار و با استقبال هنرجویان و اهالی موسیقی مواجه و بیش از ۱۸۰ اثر از ۳۶۰ شرکت کننده و در رشته‌ها و ساز‌های مختلف برگزار شد.
بیش از ۱۸۰ نفر در بخش رقابتی با رای هیات داوران انتخاب و اسامی برندگان آن در مراسم اختتامیه این جشنواره قرائت شد.
در آیین اختتامیه سومین جشنواره موسیقی فجر و یازدهمین جشنواره استانی، استان سمنان در شاهرود که به صورت حضوری برگزار شد معاونان هنری و سینمایی و نیز فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و جمعی از هنرمندان موسیقی استان حضور داشتند.
در این مراسم علاوه بر اجرای قطعات موسیقی توسط هنرمندان به صورت تک نوازی پیانو کلاسیک و گروه نوازی و نیز قرائت بیانیه هیات داوران، اسامی برگزیدگان سومین جشنواره موسیقی فجر و یازدهمین جشنواره استانی، استان سمنان در شاهرود در سالن آمفی تئاتر بهمن حضور داشتند با اهدای تندیس جشنواره تجلیل شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در آیین سومین جشنواره موسیقی فجر و یازدهمین جشنواره استانی، استان سمنان در شاهرود گفت: در این دوره از جشنواره ۱۸۰ اثر از هنرمندان استان دریافت شد و این رقم در سال آینده با تلاش و فعالیت بیشتر باید به یکهزار اثر برسد.
محمدتقی یزدی جشنواره موسیقی را فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی استعداد‌های موسیقی استان دانست و افزود: از دل این جشنواره‌ها است که چهره‌ها و هنرمندان گمنام شناسایی و در سطح استان و ملی معرفی می‌شوند.
در ادامه حسین صائمی دبیر سومین جشنواره موسیقی فجر و یازدهمین جشنواره استانی، استان سمنان در شاهرود نفرات اول این جشنواره گفت: اسامی به شرح ذیل می‌باشد:
تمبک رده سنی کودک مشترک: محمد کیان امیری و مرسانا ادهم
تمبک رده سنی الف: امیرعلی بیارنی
تمبک رده سنی ب: امیررضا قرائیان
تمبک رده سنی د: امیررضا حاجب پروانه
دف رده سنی کودک: نفر اول نداشت
دف رده سنی الف: فاطمه زهرا سالاری
دف رده سنی ب: رضا کاکو
دف رده سنی ج: اینان گرمه
دف رده سنی د: امین معمارزاده
پیانو رده سنی الف: متین رزمجو
پیانو رده سنی کودک، ب و د: نفر اول نداشت
آواز رده سنی الف: شاپور بسطامی
آواز رده سنی ب و د: نفر اول نداشت
سنتور رده سنی الف: امیرعلی یغمائیان
سنتور رده سنی ب: نیلا نظیری
سنتور رده سنی کودک و ج: نفر اول نداشت
ویلن کلاسیک رده سنی کودک: ارغوان رزمجو
ویلن کلاسیک در رده سنی الف، ب و د: نفر اول نداشت
ویلن ایرانی، کمانچه، نی، سه تار و گیتار پاپ: نفر اول نداشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها