خبرهای داغ:
مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی گفت: ۳۰ گروه جهادی در قم پای کار آمده‌اند تا در فضای سیاسی و میدانی پذیرای خادمان و زائران در نیمه شعبان باشند.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۷۰
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد جواد اسکندری صبح امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: ستاد اسکان اجتماعات مهدوی با حمایت و همکاری گروه‌های مردمی، جهادی و بسیجیان در حسینه‌ها، مساجد و اماکن مختلف آمادگی پذیرایی از زائران نیمه شعبان را دارند آماده خدمت رسانی هستند تا زائران در این ایام دغدغه اسکان و جابجایی را نداشته باشند.

وی در خصوص اسکان زائران گفت: سوم تا ششم اسفند ماه زمان استفاده از اسکان‌ها می‌باشد، اسکان‌ها به صورت رایگان و صلواتی با امکانات رفاهی ضروری در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی عنوان کرد: عزیزانی که می‌خواهند از فرصت تبلیغ برای زائرانی که وارد شهر قم می‌شوند استفاده کنند می‌توانند عدد ۵ را به سرشماره ۵۰۰۰۱۷۱۷۳۰۰ ارسال کنند و با لینکی که توسط این سامانه دریافت می‌کنند محل اسکان مورد نظر را انتخاب کنند.

اسکندری افزود: غریب به ۳۰ گروه جهادی در قم پای کار آمده‌اند و در فضای ستادی، عملیاتی، میدانی و پذیرایی از خادمان مشغول به کار هستند.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار