خبرهای داغ:
کنفرانس ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد‌های هوش مصنوعی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۵۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دومین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد‌های هوش مصنوعی از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان و با حضور مدیران صنایع، شرکت‌های فناور، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان روز سه‌شنبه، ۸ اسفندماه در سالن همایش دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.


پیش از این قرار بود این کنفرانس روز ۲ اسفندماه برگزار شود.

در این دوره کنفرانس ۲ نشست تخصصی با عنوان «آینده پژوهشی هوش مصنوعی» و «هوش مصنوعی صنعتی» با حضور مدیران کل، مدیران تحقیق و توسعه و اساتید مرتبط و دو کارگاه «تداوم کسب و کار با کمک هوش مصنوعی» و «هوشمندسازی در صنایع» برگزار می‌شود.

در کنفرانس ملی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و کاربرد‌های هوش مصنوعی، نمایشگاه جانبی با حضور صنایع و شرکت‌های دانش بنیان و نشست‌های تخصصی با حضور خوشه فناوری اطلاعات خوزستان و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان با مشارکت دانشجویان و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.


در این دوره کنفرانس ۱۲۲ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال و پس از داوری و تایید کمیته علمی، ۵۰ مقاله پذیرش شد که در روز برگزاری کنفرانس در قالب سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به نشانی https://۷ ceitconf.scu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار