خبرهای داغ:
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم گفت:ابتکار، نوآوری و خلاقیت مهندسان موتور پیشران توسعه کشور است.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۱۶
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

محمدرضا فاضلی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اظهار داشت: نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، نشان از توجه به نقش والا و ارزشمند مهندسین می‌باشد.

 رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم بیان داشت: این دانشمند بزرگ الگو و سرمشقی برای جوانان جویای علم امروز می‌باشد تا با بهره‌گیری از علم و نوآوری، حفظ و اعتلای آرمان های والای کشور اسلامی‌مان رقم زده شود.

 فاضلی ابراز داشت: امروزه شایستگی و توانمندی مهندسان جوان ایرانی در جهان بر کسی پوشیده نیست، این خبرگان متخصص متعهد، قادر هستند با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود در عرصه‌های علمی و فنی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

وی تصریح کرد: ابتکار، نوآوری و خلاقیت این قشر ارزشمند جامعه زمینه‌ ساز تحول، رشد و موتور پیشران توسعه کشور است.

فاضلی اذعان داشت: اکنون بعد از گذشت چهل‌واندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم، مهندسان جوان ایرانی در امتداد ساختن ایرانی قوی، سازندگی را به عنوان اصلی‌ترین نمودهای پر افتخار خود قرار داده و با باور و ایمان انقلابی خود در میدان‌های مختلف همچون دفاع مقدس و جهاد سازندگی نام پرآوازه مهندس ایرانی را عاشقانه معنا بخشیدند و قدم در مسیر رسیدن به قله های پیشرفت نهادند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم عنوان داشت: مطمئنا پشتکار، خلاقیت و عزم راسخ جامعه مهندسان جوان ایران قوی تا تحقق تمدن اسلامی و ایجاد نظم نوین جهانی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: روز مهندس روز تجلیل از انسان‌هایی است که با خلاقیت و نوآوری زمینه تحول، توسعه و پیشرفت کشور فراهم می‌نمایند.

 رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم ضمن تبریک روز مهندس به این قشر تحول‌آفرین جامعه، خاطرنشان کرد: مهندسان تلاش‌گرانی هستند که سازه‌های فکری و دستی‌یشان لحظاتی روشن و روزهایی پرامید را برای دیگران می‌سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار