خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه بسطام گفت: با حضور حداکثری و فراوان واجدان شرایط رای دادن در انتخابات، مشروعیت نظام را به رخ جهانیان خواهیم کشید.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۹۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

با حضور در انتخابات مشروعیت نظام را به رخ جهانیان خواهیم کشیدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) در هفته پیش رو افزود: هفته آینده، هفته سرنوشت سازی برای تمام کشور و منطقه بسطام است، لذا با حضور حداکثری و فراوان واجدان شرایط رای دادن در انتخابات، مشروعیت نظام را به رخ جهانیان خواهیم کشید.
وی ادامه داد: مسوولان در انتخابات از نظر یکایک واجدان شرایط رای دادن مطلع می‌شوند و انتخابات باعث تعیین سرنوشت خود و دیگران در آینده کشور است.
امام جمعه بسطام بیان داشت: باید توجه داشت مشارکت کم واجدان شرایط می‌تواند خسارت زیادی به کشور وارد کند لذا واجدان شرایط، حضور حداکثری در انتخابات را یک واجب شرعی تلقی کنند و به آن توجه کافی داشته باشند.
وی درباره خصوصیات نمایندگان مطلوب و اصلح نیز گفت: نماینده اصلح باید شجاع و خاکی باشد و برای ریشه کن کردن مشکلات مردم عزم جدی داشته باشد.
رضوی نسب از مردم منطقه بسطام درخواست نمود آگاهانه و بدون توجه به بعضی لجن پراکنی‌ها در فضای مجازی نسبت به کاندیدا‌ها به پای صندوق‌های رای بروند و سرنوشت بخش بسطام را برای چهار سال آینده تعیین کنند.
رضوی نسب ادامه داد: ما برای همه کاندیدا‌ها احترام قائل هستیم و پای سخنرانی هایشان خواهیم نشست، لذا انتشار عکس به معنای حمایت از اشخاص در انتخابات نیست.
امام جمعه بسطام در بخش دیگری از سخنان خود به امداد‌های غیبی خداوند اشاره کرد و گفت: بر اساس آیات متعدد قرآن و شواهد فراوان عقلی، نقلی و تجربه‌های شخصی مومنان، عواملی در حرکت و حوادث این جهان دخیلند که فراتر از عوامل شناخته‌شده مادی به‌حساب می‌آید. قرآن از مجموعه این عوامل و عوالمی‌که فراتر از محسوسات روزمره بشری است، تعبیر به غیب نموده است.
او افزود: قرآن در موارد متعدد از مومنان خواسته است که ایمان به غیب داشته و بر روی امداد‌هایی که از جهان غیب بر زندگی مؤمن تأثیرگذار است، حساب ویژه‌ای باز کنند.
رضوی نسب تصریح کرد: قرآن نه تنها مومنان را به این مسئله دعوت کرده است، بلکه برای اطمینان خاطر و تقویت ایمان مومنان، موارد متعددی از این‌گونه امداد‌ها را نقل نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها