جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم مشهد در آئین تجلیل از فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران در گلشهر گفت: انتخابات هر چه پر شورتر باشد انقلاب را بیشتر بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۳۵
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
انتخابات هر چه پر شورتر باشد انقلاب را بیشتر بیمه خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از گلشهر: آئین تقدیر و تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران گلشهر مشهد با حضورجانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۶ حضرت مریم (س) مشهد در گلشهر برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم سرهنگ پاسدار دهقان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم، ضمن قدردانی از بسیجیان به اقدامات شاخص و اثر بخش بسیج در حوزه های مختلف اشاره و اظهار کرد: بسیج به عنوان موتور پیشران و محرک نظام اسلامی، حرکت جامعه را ترسیم می کند.

وی تصریح کرد: هرچه انتخابات پر شورتر باشد انقلاب را بیشتر بیمه خواهد کرد، شرکت در انتخابات یک واجب عینی است.

سرهنگ پاسدار دهقان، با اشاره به اینکه منطقه حاشیه شهر مشهد دارای مشارکت بالایی در انتخابات است، تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و در این انتخابات پیش رو با مشارکت گسترده و حداکثری یک بار دیگر امید

دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب را به یأس تبدیل کنیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران، از اعضای شورای حوزه ۶ حضرت مریم (س)، حافظان برتر قرآن کریم و چهره های برتر ورزشی نیز تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار