خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است چنانکه از توصیه‌های مقام معظم رهبری نمایان است.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۶۹
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

انتخابات، یکی از موثرترین و مهم‌ترین موقعیت‌های هر حکومت سیاسی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در نشست علمی با عنوان" تحلیل عوامل سیاسی و اجتماعی موثر بر انتخابات مجلس شورای اسلامی" در سالن کنفرانس مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است چنانکه از توصیه‌های مقام معظم رهبری (حفظه الله) نمایان است.
او مؤلفه‌های تاثیرگذار در امر انتخابات چه کمی چه کیفی را برشمرد و گفت: اولین مولفه میزان دین باوری است که خواهران طلبه در تحقق این امر کمک‌های بسیاری کرده اند و اینکه مردم با اعتقاد رای می‌دهند و در ادامه اینکه چه گزینه‌ای را انتخاب کنیم می‌تواند امری تاثیر گذار و مهم باشد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به مولفه رضایتمندی سیاسی اجتماعی، افزود: یکی از حمایت علت‌های اصلی که حتی برای بچه مذهبی‌ها پیش می‌آید این است که آیا رای بدهم یا نه؟ این به خاطر عدم رضایت اجتماعی می‌تواند باشد و بخشی هم به خاطر سیاه نمایی دشمن است.
او رسانه‌های جمعی از جمله شبکه‌های اجتماعی، روزنامه‌ها و... را از دیگر مولفه عنوان کرد و گفت: تحصیل، سن، جنس، نحوه تبلیغ، مناظرات و... همگی این‌ها در انتخاب موثر هستند.
سلیمانی تصریح کرد: شرکت و تشویق کردن در انتخابات؛ هم حق و هم تکلیف است، حال سوال خیلی هاست که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟ که پاسخ این است که یکی از مؤلفه‌های قدرت ما، حضور حداکثری است.
او تصریح کرد: میزان پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی اینجا مشخص می‌شود؛ رای دادن، واجب‌ترین واجبات است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود اظهار کرد: کسانی که در دین مداری ضعف دارند باید با آن‌ها عقلانی برخورد کنیم، آرامش فردی و اجتماعی یکی از گزینه‌های امنیت یک کشور است.
او با اشاره به روایت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، افزود: سلامت و امنیت بهترین نعمت است و یکی از جا‌هایی که امنیت یک کشور دیده می‌شود حضور حداکثری مردم است.
سلیمانی بیان کرد: امنیت، آرامش مردم شرکت نکردن نیست، شاید برخی فکر کنند رای ندادن یک راه اعتراض است، اما باید بدانیم دشمن فشارش را بیشتر می‌کند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: بهترین گزینه و بهترین راه حل و برون رفت از مشکلات؛ حضور حداکثری و اینکه انسان‌های شایسته و خوب را تبلیغ کنیم و به آن‌ها رای بدهیم.
او ادامه داد: کم هزینه‌ترین و موثرترین راه، رای دادن و بهتر رای دادن است؛ ناامید نباید شویم و این را بدانیم هر کجا آمریکا برای کاری ما را تشویق کرده بدانید داریم اشتباه می‌کنیم؛ و راه این نیست.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت: به تعبیر شایسته حضرت آقا یکی از بخش‌های مهم علاوه بر حضور حداکثری، انتخاب شایسته است.
او با اشاره به انتخاب اصلح باید و ویژگی آن بیان کرد: تخصص داشته باشد، برنامه‌های قابل اجرا ارائه دهد، وعده‌های توخالی و فضایی ندهد، دیگران را تخریب نکند و مزیت‌های خودش را بگوید کسی که دیگران را تخریب می‌کند به نوعی بی‌تقواست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها